Pages

Thursday, November 22, 2012

peluang hebat untuk anda

 Berminat untuk menjadi pemilik kedai Farmasi???
berhadapan dengan masalah modal untuk memulakan perniagaan???
kurang pengalaman dalam berniaga??

Rebutlah peluang ini dengan hanya bermodalkan RM5000.00 sahaja..anda tahu bagaimana???

Jika Berminat boleh hubungi
azhar (0134111703)


 Tahukah anda?..
Cosway (M) Sdn. Bhd menawarkan satu perniagaan hebat yang terbaru iaitu COSWAY FARMASI berkonsepkan “FREE STORE 3 In 1” iaitu jenis KEDAI COSWAY, SERBANEKA DAN FARMASI.
HAMPIR SEMUA KOS OPERASI DITANGGUNG OLEH SYARIKAT…

PERCUMA!
PERCUMA KOS UBAHSUAI (RENOVATION)

Pihak Cosway tidak akan mengenakan sebarang caj kepada anda untuk kerja-kerja mengubahsuai kedai Cosway Farmasi untuk anda. Rekabentuk kedai Cosway Farmasi adalah bercirikan moden dan mengikut spesifikasi terkini untuk keselesaan pelanggan semasa membeli belah di dalam Kedai Cosway Farmasi anda.
PERCUMA SEWA BULANAN KEDAI
Sebagai usahawan, perkara yang pertama perlu difikirkan dan dititikberatkan ialah SEWA KEDAI, dengan Cosway Farmasi, anda tidak perlu lagi memikirkan tentang sewa kedai dan menghabiskan ribuan ringgit untuk menanggung segala kos sewa, kerana sewa kedai untuk Cosway Farmasi anda akan ditanggung sepenuhnya oleh pihak Cosway.
PERCUMA BAYARAN BIL BULANAN
Disamping Cosway membayar sewa kedai untuk anda, pihak Cosway juga akan menanggung sepenuhnya kos bayaran bil-bil utama bulanan. Antara bil-bil yang akan ditanggung oleh pihak Cosway ialah :
1. Bil Elektrik
2. Bil telefon/Internet (diberi rebet sehingga RM200)

PERCUMA SEKURITI
Setelah Kedai Cosway Farmasi anda siap dibina dengan jayanya, pihak Cosway juga akan memasang CCTV lengkap untuk memelihara dan melindungi Kedai Cosway Farmasi anda dari sebarang kecurian, rompak, samun dan sebagainya.
PERCUMA SEGALA PERALATAN
Cosway juga akan membekalkan pelbagai peralatan khas untuk memudahkan kerja-kerja menguruskan Kedai Cosway Farmasi anda seperti komputer, perabot, partition, ruangan pejabat, rak barangan, peralatan alatulis dan lain-lain untuk kemudahan anda.
PERCUMA STOK BARANGAN
Stok Barangan di dalam Kedai Cosway Farmasi anda juga adalah semua percuma dengan nilaian barangan hampir RM 500,000.00 hingga RM 600,000.00 tanpa anda mengeluarkan satu sen pun duit dari poket anda.
PERCUMA LATIHAN

Untuk melahirkan usahawan yang berkualiti tinggi dan berkaliber, pihak Cosway juga akan menyediakan pelbagai program latihan keusahawanan untuk anda sebagai pemilik Kedai Cosway Farmasi. Latihan diadakan dari masa ke semasa bagi mengemaskinikan produk terbaru dari Cosway.
PERCUMA JURUFARMASI

Sebagai pemilik Kedai Farmasi, sudah tentu anda memerlukan seorang juru farmasi DAN Cosway akan menyediakan khas untuk anda dan membayar gajinya.
TIADA RISIKO

** Kedai Farmasi anda adalah dijamin tiada risiko. Ini kerana pihak Cosway akan memberikan insurans seluruh kedai termasuk Insurans Kebakaran, Insurans Kecurian, dan lain-lain Insurans termasuk anda sebagai pemilik kedai farmasi.
PERCUMA KAJIAN PASARAN SETEMPAT
Sebelum pihak Cosway membina kedai farmasi untuk anda, lokasi adalah memainkan peranan peting, untuk peringkat permulaan, anda boleh memilih 5 lokasi yang berlainan. Pihak Cosway akan meneliti kembali semua lokasi yang disenaraikan dan akan hanya memilih 1 lokasi sahaja yang berkualiti dan berpotensi
Pendapatan Anda
Terdapat 4 punca utama pendapatan. Anda akan mendapat purata 10% dari keuntungan kedai farmasi anda. Bukan setakat itu sahaja, anda juga akan dibayar tambahan sehingga 15% dari belian runcit ahli dan juga bonus dari cawangan-cawangan yang mendaftar dibawah anda serta bayaran insentif daripada pihak Cosway.
PELUANG UNTUK MELUASKAN PASARAN DI PERINGKAT ANTARABANGSA
“FREE STORE” Cosway sudahpun berada di Indonesia, Thailand, Australia, New Zealand, Jepun, Korea, Hong Kong, Amerika Syarikat dan United Kingdom. Akan datang di China, Columbia, Germany, Brazil, Turki dan banyak lagi. Bayangkan anda mempunyai cawangan-cawangan kedai anda di negara-negara tersebut tanpa mengeluarkan modal sesen pun.
Syarat-Syarat Membuka Kedai Cosway Farmasi:
  • Permohonan terbuka kepada lelaki dan perempuan
  •  
  • Minat yang mendalam untuk mengusahakan Kedai Farmasi.
  • Anda perlu mendaftar sebagai “Business Owner” (BO) eCosway dengan bayaran pendaftaran sebanyak RM 100.00 dan mempunyai modal sebanyak 1000ev (anggaran kasar bersamaan RM5 ribu) seberapa segera dan selewatnya dalam tempoh sebulan.
  • LULUS temuduga yang dikendalikan oleh pihak eCosway, JANGAN RISAU!! saya akan membantu anda untuk LULUS temuduga tersebut.
  • Menjalani Latihan Kerja menguruskan kedai Cosway Farmasi
  • Penyerahan kunci kedai impian anda!!!(cagaran sebanyak RM10 ribu diperlukan) akan dikembalikan semula kepada anda.

APA YANG ANDA DAPAT DARIPADA KAMI:

  • Contoh ‘Presentation’ dalam Bahasa Melayu untuk anda supaya mudah anda menerangkan kepada prospek anda.
  • Bagi mereka yang berada jauh daripada kawasan Kuala lumpur dan Putrajaya, kami akan emailkan softcopy dokumen-dokumen sokongan,CD dan road show juga akan dibuat. Produk yang dibeli akan dipos secara percuma ke rumah anda. Segala komunikasi boleh dibuat melalui telefon, emel atau kami akan turun padang sekiranya perlu atau tuan/puan boleh datang ke pusat latihan kami di Putrajaya
  • Contoh-contoh risalah untuk anda edarkan supaya anda dapat memperkembangkan rangkaian BO dan ahli VIP anda.
  • Kami akan membantu anda bersama-sama mencari ‘downline’ untuk anda, jika kami dapati anda betul-betul bersungguh-sungguh berusaha dan serius dalam perniagaan ini.
  • Jika anda sudah bersedia untuk ditemuduga, kami akan adakan ‘Mock Interview’ terlebih dahulu dengan anda oleh pakar-pakar dari kumpulan kami supaya kami dapat memberi komen membina keatas anda. Kami inginkan anda benar-benar bersedia dan lulus temuduga yang dilakukan oleh kakitangan Syarikat Cosway nanti. SEKALI TEMUDUGA TERUS BERJAYA.
  • Bimbingan dari masa ke semasa sehingga anda dapat membuka kedai farmasi sendiri
    BUKAN REKAAN


No comments:

Post a Comment